Agencija za Google oglaševanje

Google oglaševanje velja za eno najmočnejših digitalnih marketinških platform za oglaševanje spletnih strani. Hitri rezultati, nizki stroški oglaševanja in natančno targetiranje so ključ do uspešne kampanje.

Google oglaševanje ima naslednje prednosti

IZJEMNO HITRI REZULTATI

Google oglaševanje omogoča takojšen začetek in prikaz vaših oglasov, kar pomeni, da lahko s pravilno postavitvijo kampanje dosežete hitre rezultate.

Strategijo lahko oblikujemo s pomočjo različnih tipov kampanj. Hiter uspeh je zagotovljen!

KONKURENČNA PREDNOST

S pravilnim oglaševanjem na Google Ads lahko dosežete boljšo uvrstitev vašega oglasa v primerjavi z oglasi vaših konkurentov.

Takšna strategija znatno poveča verjetnost za pridobivanje novih strank ter povečanje prodaje.

NIZKI STROŠKI OGLAŠEVANJA

Po podatkih nekaterih raziskav je Google oglaševanje v Sloveniji eno izmed najcenejših promocij na svetu.

Povprečen strošek na klik oglasa (CPC) je odvisen od panoge, vendar se giblje med 0,10 – 0,90 EUR.

POVEČANA PREPOZNAVNOST

Oglaševanje na Googlu močno poveča prepoznavnost vaše blagovne znamke in izboljša pozicioniranje vašega podjetja na trgu.

Oglasi prikazani na vrhu strani v iskalniku povečajo verjetnost, da bo vaše podjetje opaženo.

NATANČNO TARGETIRANJE

Oglaševanje na klik omogoča ciljanje specifičnih ključnih besed, geografskih lokacij, demografskih skupin, itn.

Iskalni marketing zagotavlja, da se oglasi prikažejo samo uporabnikom, ki so resnično zainteresirani za vaš izdelek ali storitev.

Kje se Google oglasi prikazujejo?

Iskalno omrežje

Search oglasi oz. iskalni oglasi se prikazujejo neposredno v rezultatih iskanja na Googlu.

Ko uporabnik vnese določeno ključno besedo ali frazo, se vaš oglas lahko prikaže na vrhu ali na dnu strani z rezultati iskanja.

Iskalni oglasi so običajno besedilne narave in so zasnovani tako, da se ujemajo z iskalnimi poizvedbami uporabnikov.

Prikazno omrežje

Prikazni oz. display oglasi so vizualni oglasi, ki se prikazujejo v različnih Googlovih aplikacijah.

To vključuje spletne aplikacije, ki so del Googlovega ekosistema, in lahko vključujejo slike, video posnetke ali animacije (spletne strani, Gmail, Youtube,…).

Prikazni oglasi so odlični za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in doseganje uporabnikov, ki morda niso aktivno iskali vašega izdelka ali storitve.

Youtube

Dosezite potencialne stranke, medtem ko iščejo, brskajo ali gledajo.

Spremenite gledalce v stranke. Vaše sporočilo povežemo s pravimi ljudmi v pravem trenutku.

Zagotovite si več nakupov, naročnikov in obiskovalcev spletne strani z video oglaševalskimi kampanjami.

Iskalno omrežje

Search oglasi oz. iskalni oglasi se prikazujejo neposredno v rezultatih iskanja na Googlu.

Ko uporabnik vnese določeno ključno besedo ali frazo, se vaš oglas lahko prikaže na vrhu ali na dnu strani z rezultati iskanja.

Iskalni oglasi so običajno besedilne narave in so zasnovani tako, da se ujemajo z iskalnimi poizvedbami uporabnikov.

Prikazno omrežje

Prikazni oz. display oglasi so vizualni oglasi, ki se prikazujejo v različnih Googlovih aplikacijah.

To vključuje spletne aplikacije, ki so del Googlovega ekosistema, in lahko vključujejo slike, video posnetke ali animacije (spletne strani, Gmail, Youtube,…).

Prikazni oglasi so odlični za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in doseganje uporabnikov, ki morda niso aktivno iskali vašega izdelka ali storitve.

Youtube

Dosezite potencialne stranke, medtem ko iščejo, brskajo ali gledajo.

Spremenite gledalce v stranke. Vaše sporočilo povežemo s pravimi ljudmi v pravem trenutku.

Zagotovite si več nakupov, naročnikov in obiskovalcev spletne strani z video oglaševalskimi kampanjami.

Ne verjamete besedam? Verjamite rezultatom.

Kako poteka Google oglaševanje?

Brezplačen posvet in analiza
1. korak

Brezplačna analiza

Začnemo z obsežno analizo vaše tržne niše in konkurence. Ta korak je ključen za razumevanje trga, na katerem delujete in za identifikacijo ključnih priložnosti za vaše Google oglaševalske kampanje.

V tem procesu naredimo natančno analizo ciljnega občinstva, vključno z njihovimi iskalnimi navadami in interesi, ki so ključni za oblikovanje učinkovitih Google Ads kampanj.

Prav tako analiziramo vaše potencialne konkurente, njihove oglaševalske strategije, uporabljene ključne besede in oglase, ki so primerni za vašo industrijo.

Naš cilj je razviti strategijo, ki bo vašo spletno stran postavila pred pravo občinstvo z uporabo ciljno usmerjenih ključnih besed in privlačnih oglasov, optimiziranih za najvišjo možno konverzijo.

Ta korak je brezplačen in postavlja temelje za uspešno marketinško kampanjo na Googlu.

Načrtovanje digitalne marketinške strategije
2. korak

Načrtovanje marketinške kampanje

Načrtovanje Google Ads marketinške kampanje je zmeraj prilagojeno vašim ciljem in željam.

Vsaka kampanja je temeljito pripravljena saj vključuje raziskavo ključnih besed oz. signalov, načrtovanje oglaševalskih skupin, izbiro pravega tipa oglasov (iskalni, slikovni ali video oglasi) in določitev proračuna.

Pri določenih tipih kampanj je potrebno zagotoviti visoko-kvalitetno slikovno in video gradivo, da le te pridejo do izraza. 

Brez skrbi, o vsem tem vas bomo pravočasno seznanili in pripravili plan izvedbe.

Izvedba strategije
3. korak

Izdelava oglasov

Ko je načrt za Google Ads kampanje pripravljen, je čas, da se lotimo izdelave in postavitve oglasov.

Za vas bomo pripravili Google Ads oglase, ki so prilagojeni vaši ciljni publiki in ciljem kampanje.

Zagotovili bomo, da bodo oglasi besedilno in vizualno privlačni in učinkoviti. Za to bomo uporabili vsa znanja in najnovejše Google smernice, ki izpolnjujejo vsa pravila platforme.

Optimizacija kampanje in oglasov
4. korak

Optimizacija kampanje

Ko so oglasi pripravljeni, bomo začeli z oglaševanjem pripravljene kampanje.

Analizirali bomo podatke o obiskanosti, konverzijah in drugih ključnih kazalnikih, na podlagi katerih bomo prilagajali proračun, ključne besede in druge elemente kampanje, da bomo za vas dosegli najboljše možne rezultate.

Verjamemo, da je optimizacija kampanj ključ do uspeha, zato ničesar ne prepustimo naključju.

Pregled in analiza rezultatov marketinške kampanje
5. korak

Poročilo o uspešnosti kampanje

Naš cilj je, da vam zagotovimo najboljše možne rezultate in zato vam bomo mesečno poročali o uspešnosti vaše kampanje.

Naša poročila bodo jasna in pregledna, z vsemi ključnimi podatki, ki vam bodo pomagali razumeti, kako dobro se vaša kampanja izvaja in kakšni so njeni rezultati.

Ne glede na to, ali gre za informacije o osnovnem merjenju konverzij, ali za napredna e-commerce poročila, vedno so pripravljena transparentno in individualno za vsakega naročnika.

Brezplačen posvet in analiza
1. korak

Brezplačna analiza

Začnemo z obsežno analizo vaše tržne niše in konkurence. Ta korak je ključen za razumevanje trga, na katerem delujete in za identifikacijo ključnih priložnosti za vaše Google oglaševalske kampanje.

V tem procesu naredimo natančno analizo ciljnega občinstva, vključno z njihovimi iskalnimi navadami in interesi, ki so ključni za oblikovanje učinkovitih Google Ads kampanj.

Prav tako analiziramo vaše potencialne konkurente, njihove oglaševalske strategije, uporabljene ključne besede in oglase, ki so primerni za vašo industrijo.

Naš cilj je razviti strategijo, ki bo vašo spletno stran postavila pred pravo občinstvo z uporabo ciljno usmerjenih ključnih besed in privlačnih oglasov, optimiziranih za najvišjo možno konverzijo.

Ta korak je brezplačen in postavlja temelje za uspešno marketinško kampanjo na Googlu.

Načrtovanje digitalne marketinške strategije
2. korak

Načrtovanje marketinške kampanje

Načrtovanje Google Ads marketinške kampanje je zmeraj prilagojeno vašim ciljem in željam.

Vsaka kampanja je temeljito pripravljena saj vključuje raziskavo ključnih besed oz. signalov, načrtovanje oglaševalskih skupin, izbiro pravega tipa oglasov (iskalni, slikovni ali video oglasi) in določitev proračuna.

Pri določenih tipih kampanj je potrebno zagotoviti visoko-kvalitetno slikovno in video gradivo, da le te pridejo do izraza. 

Brez skrbi, o vsem tem vas bomo pravočasno seznanili in pripravili plan izvedbe.

Izvedba strategije
3. korak

Izdelava oglasov

Ko je načrt za Google Ads kampanje pripravljen, je čas, da se lotimo izdelave in postavitve oglasov.

Za vas bomo pripravili Google Ads oglase, ki so prilagojeni vaši ciljni publiki in ciljem kampanje.

Zagotovili bomo, da bodo oglasi besedilno in vizualno privlačni in učinkoviti. Za to bomo uporabili vsa znanja in najnovejše Google smernice, ki izpolnjujejo vsa pravila platforme.

Optimizacija kampanje in oglasov
4. korak

Optimizacija kampanje

Ko so oglasi pripravljeni, bomo začeli z oglaševanjem pripravljene kampanje.

Analizirali bomo podatke o obiskanosti, konverzijah in drugih ključnih kazalnikih, na podlagi katerih bomo prilagajali proračun, ključne besede in druge elemente kampanje, da bomo za vas dosegli najboljše možne rezultate.

Verjamemo, da je optimizacija kampanj ključ do uspeha, zato ničesar ne prepustimo naključju.

Pregled in analiza rezultatov marketinške kampanje
5. korak

Poročilo o uspešnosti kampanje

Naš cilj je, da vam zagotovimo najboljše možne rezultate in zato vam bomo mesečno poročali o uspešnosti vaše kampanje.

Naša poročila bodo jasna in pregledna, z vsemi ključnimi podatki, ki vam bodo pomagali razumeti, kako dobro se vaša kampanja izvaja in kakšni so njeni rezultati.

Ne glede na to, ali gre za informacije o osnovnem merjenju konverzij, ali za napredna e-commerce poročila, vedno so pripravljena transparentno in individualno za vsakega naročnika.

Pogosto zastavljena vprašanja

Kakšna je cena Google oglaševanja?

V Sloveniji je oglaševanje prek platforme Google Ads eno izmed bolj cenovno ugodnih.

Povprečna cena na klik (CPC) se običajno giblje med 0.10 in 90 centi, odvisno od panoge, pri čemer so bolj konkurenčne panoge nekoliko dražje.

V marketinški agenciji Seonatic ponujamo ceno za upravljanje vaših kampanj, ki se giblje med 200 in 450 evrov na mesec, glede na obseg in zahtevnost kampanj.

Končni cenik se določi po podrobni analizi podjetja in trga.

Z našim strokovnim znanjem in izkušnjami vam pomagamo oblikovati najbolj stroškovno učinkovito strategijo, da dosežete svoje poslovne cilje in maksimizirate donos na naložbo.

Ali je Google oglaševanje še vedno učinkovito?

Definitivno! Google Ads ostaja ena izmed najučinkovitejših platform za pridobivanje ciljnega obiska, generiranje potencialnih strank in doseganje prodaje.

Z obsežnim omrežjem in naprednimi možnostmi ciljanja lahko podjetja dosežejo potencialne stranke ravno takrat, ko iščejo povezane izdelke ali storitve.

Ko so kampanje pravilno optimizirane, lahko Google Ads ponudi visok donos na naložbo, kar ga naredi za dragoceno orodje za podjetja vseh velikosti.

Poleg tega oglaševalci s pomočjo podatkov v realnem času in Google Analytics 4 lahko hitro prilagajamo svoje strategije za optimalno delovanje.

Več o oglaševanju na Googlu si lahko preberete v našem članku.

Ali potrebujem SEO, da lahko oglašujem z Google Ads?

SEO (optimizacija spletnih strani za iskalnike) in Google Ads lahko skupaj delujeta zelo učinkovito, vendar to ni vedno nujno.

Google Ads vam omogoča takojšnjo vidnost s plačljivimi oglasi, medtem ko SEO optimizacija izboljšuje organsko rangiranje vaše strani v iskalnikih na dolgi rok.

Brezplačna analiza in svetovanje

Si želite strokovno pomoč na področju digitalnega marketinga? Kontaktirajte nas in nam zaupajte informacije o vaše projektu.

Potrudili se bomo, da vam odgovorimo v najkrajšem možnem času. Najkasneje v roku 2-3 ur.

Scroll to Top