Facebook Ads oglaševanje

Si želite večje prepoznavnosti na socialnih omrežjih ali povečati spletno prodajo? Facebook Ads oglaševanje vam bo pomagalo izboljšati poslovne rezultate.

Glavne prednosti Facebook Ads oglaševanja

IZJEMNO HITRI REZULTATI

Takojšnji rezultati so zagotovo ena od prednosti Facebook oglaševanja.

S pravilno postavitvijo kampanje in ciljanjem pravih ljudi lahko dosežete takojšnje učinke.

KORAK PRED KONKURENCO

Z ustreznim in tehnično dovršenim Facebook oglaševanjem lahko dosežemo večjo vidljivost vaših oglasov od vaših konkurentov.

Izstopite iz povprečja z inovativnimi Facebook Ads rešitvami.

NIZKI STROŠKI OGLAŠEVANJA

Facebook oglaševanje v Sloveniji ima eno izmed glavnih prednosti – nizke stroške oglaševanja.

V primerjavi z oglaševanjem na tradicionalnih medijih, kot so televizija ali radio, je oglaševanje na socialnem omrežju Meta veliko cenejše.

POVEČANA PREPOZNAVNOST

Pravilno in tehnično izpopolnjeno Facebook oglaševanje močno izboljša prepoznavnost vaše blagovne znamke.

Dosežite večjo interakcijo uporabnikov družbenih omrežij.

NATANČNO TARGETIRANJE

Oglaševanje na Facebooku omogoča natančno targetiranje vaše ciljne publike glede na starost, spol, lokacijo, interese in druge pomembne demografske podatke.

S Facebook Ads je mogoče hitro in enostavno do želene ciljne skupine

Kako poteka Facebook Ads oglaševanje?

Načrtovanje digitalne marketinške strategije
1. korak

Načrtovanje marketinške kampanje

Prvi korak pri Facebook Ads oglaševanju je vedno načrtovanje kampanje, ki je prilagojena vašim ciljem in ciljni publiki.

Načrtovanje Facebook Ads kampanje zajema naslednje: izbira ciljev kampanje, določitev ciljne skupine, interesne dejavnosti, izbira pravilnega tipa oglaševanja, priprava besedil in foto/video materiala ter določitev proračuna.

Dobro načrtovana Facebook kampanja prinaša hitre rezultate.

Izvedba strategije
2. korak

Izdelava oglasov

Ko je načrt Facebook Ads kampanje pripravljen, za vas pripravimo oglase, ki so prilagojeni vaši ciljni publiki in ciljem kampanje.

Zagotovili bomo, da so oglasi vizualno privlačni, učinkoviti in izpolnjujejo vse smernice platforme Facebook (Meta).

Optimizacija kampanje in oglasov
3. korak

Optimizacija kampanje

Ko so Facebook Ads oglasi pripravljeni začnemo z aktivnim oglaševanjem kampanje.

Analizirali bomo podatke o obiskanosti, konverzijah in drugih ključnih kazalnikih.

Na podlagi ugotovitev bomo predlagali spremembe prilagajanja proračuna, oglasne skupine in druge elemente kampanje, da bomo skupaj dosegli najboljše možne rezultate.

Pregled in analiza rezultatov marketinške kampanje
4. korak

Poročilo uspešnosti kampanje

Naš cilj je, da vam zagotovimo najboljše možne rezultate. Poročilo uspešnosti Facebook Ads oglaševanja vam v transparentni in pregledni obliki pripravimo na mesečni ravni.

Natančno pripravljeno poročilo z vsemi ključnimi metrikami, vam bo pomagalo razumeti, kako uspešni so rezultati Facebook kampanje.

Načrtovanje digitalne marketinške strategije
1. korak

Načrtovanje marketinške kampanje

Prvi korak pri Facebook Ads oglaševanju je vedno načrtovanje kampanje, ki je prilagojena vašim ciljem in ciljni publiki.

Načrtovanje Facebook Ads kampanje zajema naslednje: izbira ciljev kampanje, določitev ciljne skupine, interesne dejavnosti, izbira pravilnega tipa oglaševanja, priprava besedil in foto/video materiala ter določitev proračuna.

Dobro načrtovana Facebook kampanja prinaša hitre rezultate.

Izvedba strategije
2. korak

Izdelava oglasov

Ko je načrt Facebook Ads kampanje pripravljen, za vas pripravimo oglase, ki so prilagojeni vaši ciljni publiki in ciljem kampanje.

Zagotovili bomo, da so oglasi vizualno privlačni, učinkoviti in izpolnjujejo vse smernice platforme Facebook (Meta).

Optimizacija kampanje in oglasov
3. korak

Optimizacija kampanje

Ko so Facebook Ads oglasi pripravljeni začnemo z aktivnim oglaševanjem kampanje.

Analizirali bomo podatke o obiskanosti, konverzijah in drugih ključnih kazalnikih.

Na podlagi ugotovitev bomo predlagali spremembe prilagajanja proračuna, oglasne skupine in druge elemente kampanje, da bomo skupaj dosegli najboljše možne rezultate.

Pregled in analiza rezultatov marketinške kampanje
4. korak

Poročilo uspešnosti kampanje

Naš cilj je, da vam zagotovimo najboljše možne rezultate. Poročilo uspešnosti Facebook Ads oglaševanja vam v transparentni in pregledni obliki pripravimo na mesečni ravni.

Natančno pripravljeno poročilo z vsemi ključnimi metrikami, vam bo pomagalo razumeti, kako uspešni so rezultati Facebook kampanje.

Pogosto zastavljena vprašanja

Kakšna je cena Facebook oglaševanja?

V Sloveniji se cena oglasov na Facebooku razlikuje glede na več dejavnikov, kot so industrija, ciljna publika in cilji oglasa.

Povprečna cena na tisoč prikazov (CPM) na Facebooku se običajno giblje med 2 – 5 evri.

V marketinški agenciji Seonatic ponujamo izredno konkurenčno ceno za upravljanje oglaševalskih kampanj na Facebooku, ki se običajno giblje med 200 in 450 evri na mesec, odvisno od obsega in kompleksnosti vaših kampanj.

Končna cena se določi po podrobni analizi podjetja in trga.

Naš cilj je zagotoviti, da za vašo naložbo dobite najboljšo vrednost in rezultate.

Facebook ali Google oglaševanje? Katero izbrati?

Facebook in Google Ads sta dva oglaševalska kanala, ki vsak na svoj način prinašata edinstvene prednosti podjetjem.

Medtem ko je Facebook izjemen pri ciljanju določenih demografskih skupin in interesnih področij, Google Ads učinkovito dosega uporabnike, ki so v iskanju konkretnih izdelkov ali storitev.

Številna podjetja uspešno izkoristijo moč obeh platform.

Ali je oglaševanje na Facebooku še zmeraj učinkovito?

Brez dvoma Facebook ostaja močna digitalna platforma za oglaševanje.

Zahvaljujoč obsežni bazi uporabnikov in naprednim možnostim ciljanja, lahko podjetja učinkovito dosežejo želeno publiko.

Zmožnost platforme, da segmentira uporabnike glede na interese, vedenje in demografske podatke, zagotavlja, da se oglasi prikažejo najbolj relevantnemu občinstvu.

Poleg tega funkcije, kot so Lookalike Audiences, omogočajo podjetjem, da razširijo svoj doseg na potencialne stranke, ki so podobne obstoječim.

Več o oglaševanju na Facebooku si lahko preberete v našem članku.

Brezplačna analiza in svetovanje

Si želite strokovno pomoč na področju digitalnega marketinga? Kontaktirajte nas in nam zaupajte informacije o vaše projektu.

Potrudili se bomo, da vam odgovorimo v najkrajšem možnem času. Najkasneje v roku 2-3 ur.

Scroll to Top